Tuesday, January 12, 2010

hati ini sedih...

sedih? hati lara? pilu? sebak? kecewa?

ntahlah...baru td dpt tau sesuatu yg tidak menggembirakan hati ni...

hoping for something but could not get it...

menangis? memang dah menangis pun td...

tibe2 rase sedih... pdhal dari awal lagi dah bersedia utk outcome nya...

tp sedih tu tetap ade...

takpelah...mungkin bukan rezeki org lg...

terima dengan redha...

Monday, January 11, 2010

Susah Nak Tido Malam


susah nak tdo?
kenapa? sbb apa?
cara nak merawatnya?

* sorry… entry pendek
sbb tidak berkesempatan
utk type pnjg2

cume org mmg ade masalah
nak tdo skrg ni…

mlm td pon dpt
tdo 2 jam je… *sigh*

Thursday, January 7, 2010

Aiman - Cinta Terakhir

Lagu: Cinta Terakhir
Penyanyi: Aiman

Kau Cinta pertamaku
Engkau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita…

Kau ayu dimataku
Satu antara seribu
Tiada tara didunia…

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir…

Mungkin kitakan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ditentukan Tuhan….

Lagu/lirik: Hafiz Hamidun


suke lagu ni sgt2...
:minimo_02:
lagu ni soundtrack utk cite Aliff Firdaus
setiap hari Jumaat, pukul 9 mlm

Wednesday, January 6, 2010

UiTM & Burger Segamat

ujung bln 12 ari tu…org gi hantar adik org gi register kat UiTM Segamat.
Alhamdulillah.
:snow15:

bila die register tu, dengan rasminya kami 3 beradik ni dah dapat cipta rekod
rekod per? rekod yg kami 3 beradik dpt masuk universiti
happy je bile dengar
ibu ngan ayah pun happy je sbb compare ngan sedara mara lain,
ada yg tak dpt nak sambung study
Alhamdulillah, rezeki kami satu family

teruja btl nak gi Segamat ni
beside hantar adik register, dalam masa sama nak mkn BURGER SEGAMAT!
ni lah satu2 nye burger yg paling sedap di muka bumi Malaysia ni…
takde yg lg sedap dari Burger Segamat ni…
:snow35:

ape yg spesel nye burger ni?
ntahlah...tp rase die mmg sedap sungguh...
yg penting...ade serbuk kari...mmg terase btl...marvellous!
:snow27:

bayangkan, dah lebih seploh tahun dah burger ni wujud
dari zaman org diploma tahun 2000 sampai sekarang ade lg
tu blm campur mase dari zaman senior2 org lg…
sekarang ni, anak pakcik tu yg jaga gerai tu
ni gmb nye…memang TERBAIK!

~ dah maju dah gerai pakcik ni ~


~ ni anak pakcik tu...tgh siapkan burger yg kitorang order ~


~ dan inilah hasilnye... TERBAIK! ~

Morning Sume!

ngantoknye!
tak tau nape...tp lately ni...mmg susah nak tdo
kdg2 tu sampai nak dkt pukul 3 pg baru leh tdo
esoknye sure akan ngantok gile

:snow06:

korang ade petua utk senang nak tido tak?

Tuesday, January 5, 2010

hallluuu!!!

lamenye tak update blog...

:#2:

bkn xmo update tp tak berkesempatan
sblm ni...opis block blog ni
lps tu dah bz plk ngan keje...
then bertambah bz plk dgn "fesbuk"
tup2 cube try tgk blog ni blk
bersawang sungguh blog ku ini...

:#14:

takpelah...lps ni nak cube rajen2 kan diri utk update blog
chaiyok...chaiyok...

:#10:

Monday, April 20, 2009

Meniaga !!!

kalau sesape yg dah bace posting org sblm ni…

yg psl nak online biz tu..

sbenarnye org dah start niaga hari ni

tp kat opis dulu…saje nak test market

niaga ape? well…sebagai permulaan…org jual tudung ala2 ekin

ada 2 jenis…1 yg “awning” keras + penuh …yg lg 1 plk yg “awning” separuh.

kain ok, bkn jenis yg nipis, sedap bila dipakai, tak panas dan terletak elok je

huhuhu…tp serious org ckp…org takot gile

:snow11:

takot pe? takot kalau takde org yg nak beli

tp org dah fikir dah…kalau takde org nak beli kat opis…

mesti ade buyer kat tmpt lain..positive thinking btl

mase mule2 org draft email nak bg kat kwn2…punyelah takot

siap bile dah tekan button send tu…cpt2 org gi lunch

tp Alhamdulillah…feedback sungguh memuaskan

setakat ni..dah terjual 7 helai tudung dah

Alhamdulillah

:snow15:


dan ramai yg booking warna hitam ngan coklat gelap

tak kire “awning” penuh atau separuh

Insya Allah…org akan cuba usahakan

korang…doakan org ye


kat bawah ni gmbr2 tudung yg org jual


yg ni...awning keras + penuh




yg ni plk yg awning separuh

ala2 tudung arianni gitu