Tengahari tadi pergi GSC Mid Valley
Tengok Twilight Breaking Dawn Part 1
Sanggup amek cuti hari ni (sambil nak habiskan annual leave)
Tengok pukul 11 pagi nya
So..apa komen pasal movie ni?
Memang best lah!
Banyak part yg touching..sebak kejap
Tapi ada 1 part yg tetiba lost sekejap
Part Bella bersalin
Sebab bila tengok trailer, ada part macam pegang baby
Tapi tadi takde pun part tu
Kebetulan pulak ada website yg upload video cam punya version
Apa lagi, harus dipastikanlah kan?
Rupanya memang ada part yg dipotong
Part Bella kena belah perut
Lebih kurang 5 minit juga scene yg dipotong tu
No wonder lah
Tapi overall..cerita ni memang best
Tak banyak action part
Lebih kepada "mengusik emosi"
Eceh..ayat tak boleh blah!
So..kepada yang belum tengok tu, apa lagi!
Harus beli tiket cepat..
Thursday, November 24, 2011
Tuesday, November 22, 2011
Wikipedia..
Adoi!!! Siapalah yg edit Wikipedia pasal Fakri ni. Hahahaha!
Screenshot ni diambil pagi tadi...
Baru check balik tadi, ada orang dah delete dah part tu
Screenshot ni diambil pagi tadi...
Baru check balik tadi, ada orang dah delete dah part tu
Friday, September 16, 2011
Him...
Thursday, July 7, 2011
Aarrggghhhhh!!!
Dah lamanya tak update blog
Duk busy dengan kerja je
Bila dah balik rumah, penat..
Sekarang ni pulak duk makan hati je
Makan hati a.k.a kecik hati...
Bukan makan hati ayam atau hati lembu tu
Kadang-kadang rasa frust pun ada
Kesabaran dalam diri pulak makin menipis
Huhuhu..
Duk busy dengan kerja je
Bila dah balik rumah, penat..
Sekarang ni pulak duk makan hati je
Makan hati a.k.a kecik hati...
Bukan makan hati ayam atau hati lembu tu
Kadang-kadang rasa frust pun ada
Kesabaran dalam diri pulak makin menipis
Huhuhu..
Tuesday, May 17, 2011
Finally!!!
Ok...post ni sebenarnya dah ada dlm draft dah lama dah..
Ada nak tambah sikit-sikit tp duk bertangguh je
So..korang assume post ni dibaca sebulan yg lepas ye..
Tarikh Kejadian: 12/05/2011
Akhirnya...Org dah dapat beli iPad 2
Weeee!!!Sungguhlah tak ku sangka boleh dapat beli iPad 2 ni
Memang kerja gila!
Kenapa? Sebab org beratur dari pukul 6.10 pagi
Mula-mula tu tak budget nak beli pun
Sebab duk terfikir nak beli online je
Tapi hati duk risau sebab takut tak sampai ke tangan sendiri
Ye lah..kalau nak order online, org kena letak alamat office
Office ni pulak, semua surat & parcel perlu through Mailing Dept
Tu yg tak sedap hati je
Bukan tak percaya diorang tapi .......
Hmmm..susah nak explain macam mana perasaan tu
So..hari Rabu lepas, org dengan adik org pergi Mid Valley
Dah alang-alang sampai tu, org singgah kat Machines store kejap
Tanya-tanya diorang apa yg patut
Sebelum tu memang org dah tau yg stock akan dijual esoknya (Khamis)
Cuma duk fikir nak beli ke tak
Sebab setahu org, memang panjang lah queue nak beli iPad 2 ni
Ad tu yg sampai beratur dari tengah malam

Niat asal nak yg 16gb 3g + wifi je
Tapi takde pulak stock tu
Yg ada 32gb..
Malam tu duk fikir lagi (berapa banyak fikir daaa)
Dan tetiba2 terus nekad nak pergi
Esoknya tu org bangun pukul 5 pagi
Mandi & bersiap..siap breakfast lagi
Ye lah..perut org ni bukannya tahan sangat
Hari tu dah kena gastric & amat lah tak sanggup nak terkena lagi
Org siap bawa spare roti + air milo kotak lagi
Keluar rumah dalam pukul 6 pagi
Tak pernah dibuat org sebelum ni
Sampai Mid Valley dalam pukul 6.05, terus pergi ATM machine, keluarkan duit
Time tu tengok org dah beratur dah
Naik tingkat atas..tengok ramai dah yg beratur
Siap ada yg baring lagi..tak tau lah diorang sampai pukul berapa tu

Ni masa mula-mula sampai..ada dalam 30 org kat depan org
Nasiblah org bawak novel..takdelah bosan tunggu
(novel Kasih Yang Suci..yg cerita Nora Elena tu)
Tunggu punya tunggu sampai lah ke pukul 9 lebih
Time tu staff Machines dah sampai dah
Diorang bagi mineral water..kemudian bagi Q Card

Ni Q Card nya..org pilih warna hitam, 32GB Wifi + 3G
Pukul 10 pagi tepat, pintu Machines buka & diorang allow buyer beli masuk
Tapi tak semua boleh masuk..diorang allow sikit-sikit
Maybe diorang tak nak pack kat dalam Machines kot
Dalam pukul 10.14 pagi, 12/05/2011,
Org selesai bayar & dengan sah nya dah beli iPad 2

Masa tu macam tak sangka je
Ye lah..org tak pernah buat kerja gila macam ni
Keluar awal pagi semata-mata nak beratur beli 1 barang je
Tapi memang berbaloi lah..akhirnya dapat jugak org beli
Dah lepas bayar iPad 2 tu..org still round-round dalam Machines lagi
Duk mencari screen protector & minta diorang pasangkan

Nak dekat pukul 11 pagi baru org keluar & still ramai lagi org lain beratur kat luar
Masing-masing tunggu turn diorang
Lepas je keluar, terus gi lunch kat Nandos dulu
Then balik ke office dalam keadaan tersenyum


Ada nak tambah sikit-sikit tp duk bertangguh je
So..korang assume post ni dibaca sebulan yg lepas ye..
Tarikh Kejadian: 12/05/2011
Akhirnya...Org dah dapat beli iPad 2
Weeee!!!Sungguhlah tak ku sangka boleh dapat beli iPad 2 ni
Memang kerja gila!
Kenapa? Sebab org beratur dari pukul 6.10 pagi
Mula-mula tu tak budget nak beli pun
Sebab duk terfikir nak beli online je
Tapi hati duk risau sebab takut tak sampai ke tangan sendiri
Ye lah..kalau nak order online, org kena letak alamat office
Office ni pulak, semua surat & parcel perlu through Mailing Dept
Tu yg tak sedap hati je
Bukan tak percaya diorang tapi .......
Hmmm..susah nak explain macam mana perasaan tu
So..hari Rabu lepas, org dengan adik org pergi Mid Valley
Dah alang-alang sampai tu, org singgah kat Machines store kejap
Tanya-tanya diorang apa yg patut
Sebelum tu memang org dah tau yg stock akan dijual esoknya (Khamis)
Cuma duk fikir nak beli ke tak
Sebab setahu org, memang panjang lah queue nak beli iPad 2 ni
Ad tu yg sampai beratur dari tengah malam

Niat asal nak yg 16gb 3g + wifi je
Tapi takde pulak stock tu
Yg ada 32gb..
Malam tu duk fikir lagi (berapa banyak fikir daaa)
Dan tetiba2 terus nekad nak pergi
Esoknya tu org bangun pukul 5 pagi
Mandi & bersiap..siap breakfast lagi
Ye lah..perut org ni bukannya tahan sangat
Hari tu dah kena gastric & amat lah tak sanggup nak terkena lagi
Org siap bawa spare roti + air milo kotak lagi
Keluar rumah dalam pukul 6 pagi
Tak pernah dibuat org sebelum ni
Sampai Mid Valley dalam pukul 6.05, terus pergi ATM machine, keluarkan duit
Time tu tengok org dah beratur dah
Naik tingkat atas..tengok ramai dah yg beratur
Siap ada yg baring lagi..tak tau lah diorang sampai pukul berapa tu

Ni masa mula-mula sampai..ada dalam 30 org kat depan org
Nasiblah org bawak novel..takdelah bosan tunggu
(novel Kasih Yang Suci..yg cerita Nora Elena tu)
Tunggu punya tunggu sampai lah ke pukul 9 lebih
Time tu staff Machines dah sampai dah
Diorang bagi mineral water..kemudian bagi Q Card

Ni Q Card nya..org pilih warna hitam, 32GB Wifi + 3G
Pukul 10 pagi tepat, pintu Machines buka & diorang allow buyer beli masuk
Tapi tak semua boleh masuk..diorang allow sikit-sikit
Maybe diorang tak nak pack kat dalam Machines kot
Dalam pukul 10.14 pagi, 12/05/2011,
Org selesai bayar & dengan sah nya dah beli iPad 2

Masa tu macam tak sangka je
Ye lah..org tak pernah buat kerja gila macam ni
Keluar awal pagi semata-mata nak beratur beli 1 barang je
Tapi memang berbaloi lah..akhirnya dapat jugak org beli
Dah lepas bayar iPad 2 tu..org still round-round dalam Machines lagi
Duk mencari screen protector & minta diorang pasangkan

Nak dekat pukul 11 pagi baru org keluar & still ramai lagi org lain beratur kat luar
Masing-masing tunggu turn diorang
Lepas je keluar, terus gi lunch kat Nandos dulu
Then balik ke office dalam keadaan tersenyum


Sunday, May 8, 2011
Sunday, May 1, 2011
Tiada Tajuk..
Dah lama tak update blog..



Memang agak sibuk sekarang ni
Bila balik rumah je, terus tidur
Tp sebenarnya...tu bukan penyumbang utamanya
Sebab utamanya...iPad takde kat tangan
Ke mana iPad ku itu?

Ada kat kampung, bagi ibu ngan ayah pakai
Dah nak dekat sebulan dah
Semuanya start masa nak tukar phone hari tu
Samsung lama dah digantikan dengan Blackberry
Selalunya ibu kurang setuju kalau org nak tukar phone ni
Tp memandangkan Galaxy tu dah macam sengal je,
Lebih baiklah tukar sebelum makin melarat
Dan untuk mendapatkan persetujuan ibu..
Org cakap yg org nak bagi ibu pakai iPad untuk sebulan
For sure ibu ngan ayah happy
Bolehlah dorang check Facebook dorang
Yelah..sekarang ni tinggal dorang berdua je kat rumah
Org ngan adik yang kedua kat KL
Adik last kat Segamat
So...bila ada iPad ni, bolehlah dorang main Facebook
Contact balik kawan-kawan sekolah dorang
Check status anak dorang ni

Boleh tengok Youtube
Takdelah dorang boring bila kat rumah kan...
Bila org balik kampung ni baru dapat pakai iPad ni
Dan org rasa macam tak sampai hati plk nak ambil balik iPad tu
Tengok dorang seronok je pakai
Macam tak best je nak ambil balik
Hmmm...iPad 2 dah keluarkan?



Memang agak sibuk sekarang ni
Bila balik rumah je, terus tidur
Tp sebenarnya...tu bukan penyumbang utamanya
Sebab utamanya...iPad takde kat tangan
Ke mana iPad ku itu?

Ada kat kampung, bagi ibu ngan ayah pakai
Dah nak dekat sebulan dah
Semuanya start masa nak tukar phone hari tu
Samsung lama dah digantikan dengan Blackberry
Selalunya ibu kurang setuju kalau org nak tukar phone ni
Tp memandangkan Galaxy tu dah macam sengal je,
Lebih baiklah tukar sebelum makin melarat
Dan untuk mendapatkan persetujuan ibu..
Org cakap yg org nak bagi ibu pakai iPad untuk sebulan
For sure ibu ngan ayah happy
Bolehlah dorang check Facebook dorang
Yelah..sekarang ni tinggal dorang berdua je kat rumah
Org ngan adik yang kedua kat KL
Adik last kat Segamat
So...bila ada iPad ni, bolehlah dorang main Facebook
Contact balik kawan-kawan sekolah dorang
Check status anak dorang ni

Boleh tengok Youtube
Takdelah dorang boring bila kat rumah kan...
Bila org balik kampung ni baru dapat pakai iPad ni
Dan org rasa macam tak sampai hati plk nak ambil balik iPad tu
Tengok dorang seronok je pakai
Macam tak best je nak ambil balik
Hmmm...iPad 2 dah keluarkan?
Subscribe to:
Posts (Atom)


