Berapa kerat je movie yg dah tengok
Tuesday, December 20, 2011
Sunday, December 11, 2011
Bila Dah Taksub
Sekarang ni tengah kecoh pasal blog Budak Gigi Rabbit
Untuk tau lebih lanjut, boleh refer kat sini
Yg tak faham nya..
Kenapa budak-budak yg duk komen blog Hazrey ni duk cakap
si pengomen tak salah bila ugut & memaki sebab tak tau
tu fake Amirah's blog?
Tolonglah dik..
Sendiri yg memaki & mengugut
Jari sendiri yg tekan keyboard tu
Ye..masing-masing ada minat artis mereka
Tapi tak perlu nak marah macam tu dik
Bawak bersabar ye dik
Untuk tau lebih lanjut, boleh refer kat sini
Yg tak faham nya..
Kenapa budak-budak yg duk komen blog Hazrey ni duk cakap
si pengomen tak salah bila ugut & memaki sebab tak tau
tu fake Amirah's blog?
Tolonglah dik..
Sendiri yg memaki & mengugut
Jari sendiri yg tekan keyboard tu
Ye..masing-masing ada minat artis mereka
Tapi tak perlu nak marah macam tu dik
Bawak bersabar ye dik
Friday, December 2, 2011
Kajang Banjir
Kecoh kejap office tadi
Masing-masing duk bercakap pasal Kajang banjir
Check kat Youtube tadi, ada video yg di upload
Harap takde sampai mengorbankan nyawa
Masing-masing duk bercakap pasal Kajang banjir
Check kat Youtube tadi, ada video yg di upload
Harap takde sampai mengorbankan nyawa
Thursday, December 1, 2011
Senyum
Bila kita dah suka orang tu
Kalau dia buat simple thing pun
Kita sure akan tersenyum
Kan?
Contoh: dia "like" photo yang saya upload kat Facebook
Kesan: saya duk tersenyum je



Adoi..makin parah..
Kalau dia buat simple thing pun
Kita sure akan tersenyum
Kan?
Contoh: dia "like" photo yang saya upload kat Facebook
Kesan: saya duk tersenyum je



Adoi..makin parah..
Saturday, November 26, 2011
Manis!
Errkkk!!!
Tadi tengok Masterchef Malaysia
Ni tengok Cake Boss pulak
Akibatnya?
Teringin nak makan benda manis dah ni
Harus mencari esok ni
Tadi tengok Masterchef Malaysia
Ni tengok Cake Boss pulak
Akibatnya?
Teringin nak makan benda manis dah ni
Harus mencari esok ni
Thursday, November 24, 2011
Twilight Breaking Dawn Part 1
Tengahari tadi pergi GSC Mid Valley
Tengok Twilight Breaking Dawn Part 1
Sanggup amek cuti hari ni (sambil nak habiskan annual leave)
Tengok pukul 11 pagi nya
So..apa komen pasal movie ni?
Memang best lah!
Banyak part yg touching..sebak kejap
Tapi ada 1 part yg tetiba lost sekejap
Part Bella bersalin
Sebab bila tengok trailer, ada part macam pegang baby
Tapi tadi takde pun part tu
Kebetulan pulak ada website yg upload video cam punya version
Apa lagi, harus dipastikanlah kan?
Rupanya memang ada part yg dipotong
Part Bella kena belah perut
Lebih kurang 5 minit juga scene yg dipotong tu
No wonder lah
Tapi overall..cerita ni memang best
Tak banyak action part
Lebih kepada "mengusik emosi"
Eceh..ayat tak boleh blah!
So..kepada yang belum tengok tu, apa lagi!
Harus beli tiket cepat..
Tengok Twilight Breaking Dawn Part 1
Sanggup amek cuti hari ni (sambil nak habiskan annual leave)
Tengok pukul 11 pagi nya
So..apa komen pasal movie ni?
Memang best lah!
Banyak part yg touching..sebak kejap
Tapi ada 1 part yg tetiba lost sekejap
Part Bella bersalin
Sebab bila tengok trailer, ada part macam pegang baby
Tapi tadi takde pun part tu
Kebetulan pulak ada website yg upload video cam punya version
Apa lagi, harus dipastikanlah kan?
Rupanya memang ada part yg dipotong
Part Bella kena belah perut
Lebih kurang 5 minit juga scene yg dipotong tu
No wonder lah
Tapi overall..cerita ni memang best
Tak banyak action part
Lebih kepada "mengusik emosi"
Eceh..ayat tak boleh blah!
So..kepada yang belum tengok tu, apa lagi!
Harus beli tiket cepat..
Tuesday, November 22, 2011
Wikipedia..
Adoi!!! Siapalah yg edit Wikipedia pasal Fakri ni. Hahahaha!
Screenshot ni diambil pagi tadi...
Baru check balik tadi, ada orang dah delete dah part tu
Screenshot ni diambil pagi tadi...
Baru check balik tadi, ada orang dah delete dah part tu
Subscribe to:
Posts (Atom)
