Tuesday, July 29, 2008

En. Badrul Hisham Yg Keterlaluan...

Hari ni, org ade tolong settlekan kes satu agent ni... Sebenarnye kes ni dah lame pending tp agent ni tak pernah komplen kat kitorang... So...kitorang tak tau...

Tup-tup...die hantar email, marah-marah kitorang... Atas dasar kerja, org tolong lah settlekan kes agent ni... And what i get back? Maki hamun!!!

Dahlah org tolong settlekan kerja dia... Dia boleh marah-marah org plk... Org siap call dia lg... Mintak maap bagi kesilapan cawangan org dan nak beritahu die yg kes die dah settle... Tup-tup org yg kena marah... Dahlah guna ayat yg biadab plk tu!!!

Rase saket ati je... Punye lah geram td sampai tangan dah menngeletar... Mate dah berair... Last-last bile die rase die dah takde modal nak ckp sebab die tau die yg salah, die ckp nak komplen kat CSU kitorang... Komplen lah En. Badrul Hisham oi!!! Aku tak heran... Mcm ko sorang je yg jadi agent kat company aku.

Sekarang ni, org tgh bincang dengan Department yg berkaitan... Org nak diorang terminate kan service agent ni. Tak gune die jd agent kitorang... Bnyk sgt kerenah die. Sebelum ni opismate org dah kene... Hari ni org plk... Lps ni...mesti bnyk lg kerenah die...

Kepada En. Barul Hisham... Ingat lah siket... Kite ni sesame manusia yg ade akal... Tolong belajar nak hormat org lain. Jangan ingat diri ko tu je yg btl. Company aku tak rugi kalau ko tak jadi agent kitorang!!!

1 comment:

notty_gurl said...

sabo bebyk za...semua kerja pn mmg mcm nie...yg atas hanya tau mengarah & xpenah nk tau masalah sebenarnya...anggap itu semua dugaan alam pekerjaan.