Tuesday, February 24, 2009

AKU KE KO YG EMO ???

aku heran dgn manusia (manusia ke?)
duk kutuk2 aku psl diet
lps tu kate aku emo
die sendri tak sedar ayat die emo

ntahlah...tak tau lah camne die pike
post aku sblm ni cume luahan hati aku je
ko pike ko sorang je ade hati??? ko sorang je ade perasaan???
lps tu ckp mls nak layan topik aku sbb aku emo
tp die sendri dah reply dah topik aku tu
and...i bet die akan bace posting aku ni jugak

manusia...manusia...
ko duk kate aku emo...
ayat ko tu sendri dah emo
lantak ko lah labu...

3 comments:

zamdotcom said...

ala..biar je la org yg mcmtu..
agak pelik juga kenapa perlu dia terasa sangat kan?
biar lah..usah dilayan org yg sebegitu

Tuan Tanah said...

well...zam...nak buat camne...manusia kat dunia berbagai ragam

ni blog za...so..suke hati za lah nak ckp ape pon
kurang2 za luahkan kat blog za
compared ngan die yg duk serang za kat forum tu
ntah pape lah...

die pike perasaan die je...
perasaan org lain die tak pike???
manusia...manusia...

Tuan Tanah said...
This comment has been removed by the author.